miércoles, 17 de abril de 2013

4. avatar analògic_ llapis grafit_ punt_ línia.



Descripció:
Hem començat aquesta activitat calcan una foto en un full en blanc. Hem hagut de pintar les ombres amb un llapis HB (vermell).
Les ombres, s'ha de marcar ven marcades i s'ha de seguir la pauta de la quadricula que vam fer fer hi ha classe.
una altra part de l'activitat ha sigut calcar una altre cop la fotografia en un full en blanc. Després hem tingut fer les ombres aplican la tècnica del puntillisme, ja sigui amb un punta fina o amb un retolador negre.

Gamma grisos: llapis grafit, punts i línies+ procés.

Procés:
Fotografia:
Procés de la lamina 5.
Vam començar a clacar la foto en una fulla en blanc, en les finestras.
No m'ha quedat molt bé ja que he apretat massa el llapis al calcar la boca.

Foto hombres a llapis 

Vam començar a fer les ombres a llapis de més fosc a més clar, primer teníem que pintar i després difuminar les ombres.
Aquesta practica no m'agradat ja que m'ha costat molt, en el àmbit de trobar totes les ombres possibles i dons trobava molt poques. També em va costar difuminar les ombres ja que tenia el dit malament.

Procés de la lamina 6.


Llamina acabada completament



Vaig començar a fer la samarreta i el cabell ja que era tot negre i no costava tant com la cara.
Aquesta practica m'ha agradat més que la de fer les ombres a llapis ja que m'ha resultat més entretingut.


Procés de la lamina 7
Descarga

Descripció de l'activitat.
Vam començar calcant la foto en un paper en blanc, desprès tenien que començar pintant amb línies de rotolador les ombres de la cara.
Vaig haver de repetir la lamina ja que em vaig equivocar.

En aquesta activitat teniem que dibuixarnos la nostres carés, i desprès pintarlos amb línies. es podien elegir les línies, ja siguin verticals, horisontals, retoladors prims gruixuts...

Descarga_1

Aquesta és la lamina final, em va quedar una mica malament, ja que vaig fer un "pegote" de línies en el nas.
Comentari: Aquesta activitat no m'agradat ja que m'ha resultat pesada pel fet de què coincidia amb els exàmens finals del trimestre i no podia dedicar-li tot el temps que volia a les lamines.
La lamina 5 no m'ha agradat pel fet que no em reconeixo al dibuix. En canvi a la lamina 6 m'ha quedat bé i m'ha agradat ja que es nota que sóc jo.

No hay comentarios:

Publicar un comentario