domingo, 12 de mayo de 2013

7. animació: flipbook

7. animació: flipbook


Descripción: En aquesta activitat teniem que crear un flipbook que nosaltres volguesim, podiem utilitzar lamines, fulls en brut, llibretes petites, posits...
Un flipbook és un llibre, generalment adreçat als infants, que conté una sèrie d'imatges que varien gradualment d'una pàgina a la següent, de manera que en passar les pàgines ràpidament les imatges semblin animar-se tot simulant un moviment o altra mena de canvi. El flipbook també és conegut com a llibre animat o llibreta animada. (font d’informació: wikipedia)


 Proces: El primer pas es pensar el tema del flipbook, després vam començar a fer el esboix, el qual anavem retocan fins deixar-ho el millor possible.




Valoració: Aquesta activitat m'ha agradat ja que ha estat molt entreringuda i el flipbook final m´ha quedat millor del que jo pensava que em quedaria.
També m'ha costat bastant fer el video ja que no em quedava molt bé.

No hay comentarios:

Publicar un comentario