viernes, 7 de junio de 2013

Xarxa mòdul transformat



Descripció:

En aquesta activitat havíem de fet una xarxa modular que fos algo (Animal, persona, objecte...).
Jo he fet una xarxa modular quadrangular i a partir D'allí he fet una translació i he fet una mena de peix.


Proces:

Vam començar a mirar vídeos en pagines web, i tot seguit vam començar ha fer esbossos a brut.
Tot seguit quan mes ho menys sabíem que fer, ho teníem que perfeccionar.














Desprès passar-ho a cartolina i calcar-ho en una lamina.














 Finalment només quedava pintar-ho i repassar-ho amb regulador


Resultat: 

El resultat va ser bastant positiu, crec jo, ja que m'ha quedat millor del que em pensava, La part més difisil ha sigut pensar que dibuixar, i apartir d'allí dibuixar, pintar i repasar ha estat facil.


Opinió

Aquesta activitat la recomano perquè m'ha semblat molt interessant i molt entretinguda. Al principi de l'activitat pensava que em sortiria un xurro, però mentre anava avançant anava veien que tampoc en quedava tant malament.






















No hay comentarios:

Publicar un comentario